Khamis, 8 Julai 2010

kemas barang!!huhu malas nye

Hari ni aku bangun pagi je terus kene jage gulai ayam...mak aku suruh jage sementara die nak sembayang...aku rase la gulai tu,rase masin je...tak tau la gulai ke yang masin atau air liur basi...lantak lah!!!haha...

hari ni kene kemas barang...nak masuk u dah,sem baru dah nak start...
aku terjumpe balik keychain donut yang di beli kat time square...
sebenar nye ade je dalam beg...tapi sebab malas nak cari, anggap je dah hilang...haha
keychain ni best picit-picit sebab lembut...

ni barang-barang lama yang dijumpai secara tiba-tiba...haha...
last pakai walkman dengan charger bateri tu tahun 2005 kot...
sayang nye walkman tu dah tak boleh gune kaset,tp radio boleh lagi...nak repair tak reti...nak bukak pun tak tau cam mane..walkman ni dibeli sekitar tahun 2004,mungkin hujung tahun 2003 kot...time tu walkman kaset player ni dah ketinggalan zaman la jugak...orang dah ramai pakai cd player...huhu~~


ni plak khazanah time matrikulasi. Baru hari ni buka balik kotak barang-barang time matrikulasi. Dalam kotak tu jugak la ade walkman n charger battery. Diantara barang-barang nye ialah tempat gantung kad matrik,hadiah di berikan oleh member time jamuan perpisahan(armband reebok,mane lah member aku yang bagi ni ye),cd lagu band emo(dah lupe lagu die camne) dan floppy disk yang dah lupe ape ade dalam tu.

kesimpulan nye: malas nye mengemas,malas gak nak start sem baru!!!!








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengikut