Jumaat, 27 Mei 2011

Review : Limitless


Sinopsis :
Edward "Eddie" Morra (Bradley Cooper) ialah seorang penulis yang telah berpisah dengan teman wanita nya. Dia yang tinggal di New York gagal menyiap kan buku yang sepatut nya dihantar pada masa yang di tetapkan. Eddie terjumpa dengan adik bekas isteri nya, Vernon Gant (Johnny Whitworth) yang telah memberikan dadah nootropic, NZT-48 untuk dicuba.
Eddie mencuba NZT-48 yang diberikan oleh Vermon apabila pulang ke rumah. NZT-48 telah membolehkan Eddie menggunakan 100% fungsi otak dan membolehkan dia menyiapkan bukunya dalam 1 malam sahaja. Eddie seperti mempunyai kuasa luar biasa setelah menggunakan NZT-48. Bagaimana pun kesan NZT-48 hanya bertahan 1 hari sahaja.
Eddie pergi berjumpa dengan Vernon untuk memdapatkan lagi NZT-48 tetapi Vernon telah dibunuh. Eddie terjumpa 1 bungkusan yang mengandungi NZT-48 di rumah Vernon. Apa Eddie akan buat dengan NZT-48? Adakah NZT-48 tiada kesan sampingan?






Pelakon :
Bradley Cooper as Edward (Eddie) Morra
Robert De Niro as Carl Van Loon
Abbie Cornish as Lindy
Anna Friel as Melissa Gant
Johnny Whitworth as Vernon Gant
IMDb rating :  7.3/10

#dadah nootropic ialah dadah yang merangsang memori, merangsang otak dan juga dikenali sebagai smart drugs. Serius best cite ni. kalau aku dapat dadah tu memang aku makan la tiap-tiap hari.

2 ulasan:

  1. erk..? mkn dadah tiap2 ari..? bek jadik bijak secara semulajadi...:P

    BalasPadam
  2. @keroro ini bijak secara luar biase...hehe...

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengikut