Ahad, 1 Januari 2012

Paid to click (ptc) yang terbaik!

sebelum ni aku ade post pasal PTC ni.
yang aku join sebelum ni memang hampeh. dah sebulan cashout baru die bayar.

Tapi sebenar nye ade PTC yang bayar tepat pada waktu nya.
PTC yang aku maksudkan ialah
cashnhits.
PTC ni memang best lah. siap ada auto earning system lagi (untuk yang malas nak click)
minimum cashout ialah $0.60. kalo nak ikutkan $0.60 adalah rendah berbanding PTC yang lain.
Risau scam?
aku dah cashout dan terbukti memang dibayar.
ni ada buktinya =)
jom join cashnhits dan mula peroleh duit sekarang!
jangan risau, tak de risiko pun join sebab tak perlukan modal
click banner untuk join

1 ulasan:

  1. Waa.. tahniah. Saya pun join gak PTC ni. Jemput singgah ke blog saya untuk lihat laman PTC yang saya dah join dan tengok Payment proof dia sekali.. =D

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengikut