Jumaat, 20 Mei 2011

Man tersingkir Maharaja Lawak minggu ke 8

man tersingkir dari maharaja lawak minggu ni...
minggu ni tak best sangat...
tak de persembahan yang boleh buat aku ketawa...
hanya ade senyuman manes dari aku...

kumpulan faveret aku iaitu sepah pun tak best sangat...
tapi aku minat cara persembahan nabil...
tak payah prop ke hape ke...
cume ade seketul kerusi...
simple nipple je...
stand up comedy yang menarik...
cume perlu jadi diri sendiri...

tahniah kepada beliau...ahmad idham dah bagi tawaran berlakon


dan man telah tersingkir...
aku tak minat pun man...
tapi ade jugak la 1 persembahan die yang buat aku ketawa...
minggu ape ek????

10 ulasan:

  1. sungguh puas hati sebab die kuar..
    hahaha

    BalasPadam
  2. @hana
    huhu...ni mesti kes tak minat langsung man ni

    BalasPadam
  3. @RABUN @ INDRA QIRANA peminat man ke ni?...thanks sudi komen

    BalasPadam
  4. @cik ayin betul jugak tu....dah sampai mase kot untuk die kua

    BalasPadam
  5. man ni xde la teruk sgt...ok la jugak..tp yg sy pelik, best sgt ke jambu tu???sy rs biasa2 jer...nmpk dorg sgt2 konfiden leh jadi juara...huhu (sori, ini pandangan jer)

    BalasPadam
  6. @ZALIYATI jambu best jugak...ramai orang minat jambu

    BalasPadam
  7. dah bosan tengok persembahan man, lega bila dia tersingkir..huhu

    BalasPadam
  8. @Cik Cempaka huhu...ramai yang tak suka man nampak nye

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengikut