Sabtu, 11 Jun 2011

Terdiam penyokong Kelantan

keputusan piala FA 2011 Kelantan 1 Terengganu 2.
tadi aku tengok kat kedai makan.
yang ramainya penyokong Kelantan.

gamat suasana kat kedai makan tu.
mula-mula tak sangat.
sehinggalan gol pertama dijaringkan oleh Mohd Nurul Azwan Roya.
bising betul. kecoh satu kedai.
gembira betul penyokong Kelantan.

aku diam je.
aku tak sokong mana-mana.
kekecohan berakhir apabila terengganu mendapat gol pertama.
ade la 2 orang sorak (bukan aku aaa)
senyap terus penyokong Kelantan.
mana tak nya gol minit-minit akhir.
peminat Kelantan dah rasa dieorang dah menang.

dalam kedai hanya ada bunyi daripada tv dan bunyi kuali hasil gorengan makcik kedai.
terdiam peminat Kelantan sehingga habis perlawanan.
tak pe Kelantan. boleh cuba lagi.
tahniah kepada pasukan terengganu.

#ada orang kata peminat Manchester United kecoh, suka buat bising. sedih betul aku.

5 ulasan:

  1. tu |a,,
    saat2 akhir tiba2 masuk g0| p|ak,,

    hu~

    BalasPadam
  2. @Mutiara Bernilai huhu lama tak nampak cik mutiara...tu la...time tu saye nak balik dah...sekali gol

    BalasPadam
  3. follower 107

    senarai ada di sini

    http://www.my-shopping2u.com/2011/06/senarai-segmen-andai-aku-ini-jutawan.html

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengikut